יום שני, 5 בספטמבר 2011

תיק בשליחות

messenger bag (תיק שליח?) הוא טיפוס התיק החביב עלי אחרי ה"אוברסייז" ההכרחי לי - נחמד כזה, עם "כאילו סגירה" אבל גישה נוחה ואפשר ללכת איתו באלכסון, דבר שכבר שנים לא יצא לי לעשות עם כל תיקי האמהות המנופחים שלי.. בקיצור דגדג לי להכין אחד כזה אבל לא מצאתי מועמד מתאים (בעצם למה לא לי? עולה עכשיו השאלה..) וחיכיתי בסבלנות.
בשבוע שעבר חגג יהלי השכן יומולדת 5 והחלטתי שאם יש מישהוא שיעריך תיק אישי - הוא האדם למשימה!
בהזדמנות זו חולקת איתך את המחקר הקטן שלי בדבר ההדרכות המוכרות ברשת:

1. הדרכה חביבה שמתאימה בגודל ללפטופ
2. חמוד ופשוט, עושה חשק לאפליקציות (-:
4. תיק מושקע יותר עם סגירה של רוכסן עליון ומבנה קופסתי


וכאן תוכלו למצוא ריכוז של עוד כמה קישורים.













ותמיד שווה לעשות עוד חיפוש בpinterest ולמצוא עוד הדרכות..

5. תיק ממש מדליק עם שיפצורים לחוקרים צעירים (מתלה למשקפי שמש, שאקל קטן וכיס עם גומי).


7. זה מתקרב למה שחיפשתי.. עם בוקסינג ומיחזור של מכנסיים.

8. תיק מעולה! זה בעצם לא תיק אלא משטח פעילות שמתקפל לתיק - מוצלח אם יש ילדים שמתעניינים במשטחי פעילות (-: מרוצי מכוניות וכאלו. אולי שווה לעורר עניין בבית?









החלטתי ללכת על ההדרכה המפורסמת של noodl head שמוצלחת בעיני בעיקר בגלל אלמנט המחזור - התיק מנצל מכנסי דגמ"ח שיצאו משימוש ובאופן כללי לא מתחכם וחביב:

הוא נראה קטן אבל - לא! יכול להכיל בקלות ספרים, יומן ואפילו "תיק שרון רותם" לחיתולים. טוב, בדוחק.
אבל ניסיתי..












ערכתי כמה שינויים משלי - את הכיס של המכנסיים העברתי לחלק הפנימי, קצת שיניתי את שיטת החיבור אבל נראה לי שהצלחתי לשמור על נאמנות למקור (-:

עשיתי קצת קיצורי דרך והרצועה מוכנה וסרט האלכסון קנוי והשתמשתי בבד קנבס לפנים בשביל להמנע מפליזלין וזהו (בכל זאת היומולדת כבר התחילה, טים טם הליצן כבר נשמע צוהל ועולז והייתי חייבת להספיק גם לצלם)







ותקריב על הכיס המעולה שהצלחתי להציל בקושי רב מהמכנסיים:


הוספתי לתיק זכוכית מגדלת ומחברת "מחקר" כי דור הסביר שזה תיק חוקר דינוזאורים וגם שוטר וחייל (והכל בהדרכה אחת! מאמינה??)








ורק עוד השתעשעות אחת עם זכוכית המגדלת:




















ואז כמובן שהתחילה סצנת קנאה מפוארת והבטחתי לדור שגם הוא יקבל אחד. הוא הוזמן לבחור מכנסיים לריטוש מתוך ערימת היד שנייה/מחזור/למסירה מיידית ומצא זוג מכנסיים מנומרים בצבעי הסוואה.
לא היה לי לב להגיד לו שאלו מכנסי נשים ושאין בהם כיסים שווים בכלל...

הוא ביקש פנים טורקיזי וכך היה.











ברשומה הקודמת הועלו רמזים בדבר קיפוחו של אורי בתקרית החולצה שהפכה לשמלה (ותחתונים! אחלה דיל בעיני..) ומכיוון שאני מושפעת בקלות החלטתי לערב אותו בהחלטות עיצוביות כפיצוי.
תוך דקות ספורות מצאתי את עצמי (2300 בלילה) רוקמת ציטוט שאהוב עליו (על אורי, כן? אין סיכוי שאצליח להסביר את דגלאס אדמס לדור) בקדמת התיק בעוד אורי כבר נוחר על הפוף שלצידי בסלון. אעלק ערבי רקמה משותפים (-:













המסקנות שלי היו:
א. התיק היה יכול להיות מקסים לקטנים בלי הרקמה המתחכמת שילד בן 4 לא יוכל להבין.
ב. התיק היה יכול להיות מקסים לגדולים בלי הבד המטופש שמבוגר לא יכול להבין.
ועדיין, הנה אנחנו כאן...













דור התעקש להסוות את תיק ההסוואה שלו בניגוד לעקרונות האופנתיים שאני מנסה להנחיל.. אני מניחה שגם זה:













נשיקות וליל מנוחה
בעיקר פורמת

7 תגובות:

  1. אח..אח..אח..איזה ילד!!!
    הוא תותח! הוא תותח! הוא תותח! (וגם חמוד ומצחיק!!)
    ואת כמובן, צריכה בעצמך לקבל איזו זכוכית מגדלת של החוקרת התופרת או משהו כזה!!!
    תודה על רשומה משעשעת במיוחד!!!

    השבמחק
  2. אמת רשומה כיפית ומשעשעת על הבוקר... :-)
    התיקים יצאו מקסימים. אהבתי את מחזור המכנסיים.

    השבמחק
  3. אין כמו ערבי רקמה משותפים.... מזכיר לי מה שקורא אצלי בבית.התיקים משגעים .

    השבמחק
  4. :-) טוב אני משוחדת מראש... מאוד אוהבת את הממוחזר הזה, וגם את הנמען של התיק הראשון. הנמען השני דוגמן מקסים ומשתף פעולה, וחופש הרקמה שלך מעורר השראה!

    השבמחק
  5. איזה מקסים, גם התיקים וגם הילד, מאוד אהבתי את המיחזור, הייתי הולכת בעצמי עם תיק הסוואה כזה, יפהפה ושימושי.
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  6. מאוד מאוד אוהבת את התיק הזה!!!! ובכלל תיקי מסנג'ר...

    השבמחק
  7. הריקמה פשוט נפלאה, גורמת לי לרצות לקרוא את מי שדלה את המשפט הזה ממעמקי מוחו.(אולי אחרי התואר?)

    והמחזור, נו מה, אני צריכה בכלל לומר משהו?

    השבמחק