יום שישי, 2 ביולי 2010

הילדים נרדמו?

קבלו אותי!

בבקשה (-:

כבר הרבה זמן שאני חולמת בהקיץ על פתיחת בלוג, שלוש שנים בהן הפכתי את היותי סמויה לכמעט מקצוע שני..
מנויה על עשרות הזנות, קוראת באדיקות בפורומים ותמיד תמיד סמויה.

אוגרת בקנאות הדרכות: מדביקה, גוזרת, תופרת, בעיקר פורמת ונהנית מבלוגים שאוספים עבורי את המיטב מהרשת, ועוד עונג תמוה כשאני מוצאת את עצמי כבר "מכירה" את ההדרכות שמתפרסמות.

אז החלטתי לנסות , הפעם בהקלדות בקול רם.

בינתיים, עד שאתחיל להוציא גזרות מדהימות, להכין הדרכות משלי ולסחוף את עולם היצירה אחרי, אני מבטיחה לשתף בניסיונות שלי, לחלוק טיפים ותובנות מהדרכות שמתפרסמות וכולנו (אתן שם?) מתכננות לבצע מתישהו. עוד רגע.
מייד אחרי שהילדים יירדמו.

נשיקות, בעיקר פורמת.

5 תגובות:

  1. בובה כל הכבוד!
    אני המנויה הראשונה, איזה כבוד!
    מבטיחה להיות גם מטקבקת נאמנה.

    השבמחק
  2. פרומה יקרה
    מה שבטוח שאהיה קוראת נאמנה , אבל לא אלך בעקבותייך
    קניתי חצאית בויצו ומתנתך ללידה תהיה לפרום אותה ולתפור משהו מעניין
    העוספייתית

    השבמחק
  3. שיהיה בהצלחה עם הבלוג החדש!

    השבמחק
  4. מקסים. במיוחד שמכירים את הנפשות הפועלות והמדגמנות. אהבתי מחכה לעוד.
    סבתא

    השבמחק