יום שני, 2 באוגוסט 2010

ים יבשה ים

סופסוף סיימתי! נשבעתי שבפעם הבאה שנהיה בים הילדים שלי כבר ישבו על שמיכת ים/בריכה לתפארת ואני גאה בעצמי נורא שעמדתי במילה של עצמי לעצמי (-:



תודה לדוגמנית העל!

כמה כייף לאכול בים - לא צריך לשמור על כללי הסדר הטוב ויש לגיטמציה לדלג בין השניצל לאבטיח, לתפ"א וחזרה לקפה קר עם עוגה. כן, הרגע השווצתי בהשקעה שקרתה באופן חד פעמי (תחרות פולניה "סמויה" ביני לבין י', אבא לדוגמניות בפוטנציה, שהניבה מטעמים שכמובן חזרו הביתה, כי מי רוצה לאכול אורז ותפ"א ושני סוגי שניצלים בים?? יש ענבים.).









את השמיכה הזו שמתי לי כבר מזמן ברשימה:


































ואז.. האמת שאז שכחתי משתי השמיכות האלה. ז"ת זכרתי אותן ורציתי לעשות להן ורסיית ים/בריכה משלי,
אבל לא יודעת למה לא הלכתי לבקר אותן שוב לפני התפירה.. וחבל.

שכחתי שרציתי לעשות מסגרת מקסימה כזו שנותנת לשמיכה את האופי המיוחד.
שכחתי שכדאי מאוד לבחור בד קונטרסטי כי זה כל הקטע.
בקיצור, שכחתי.
הייתי כל כך מוקסמת מהיכולת שלי לעמוד בהחלטה ולתפור אותה! מכל השאר שכחתי..











וכך עשיתי אותה:


מדפיסים את המילים בפונט שרוצים: אני נורא רציתי פונט קיצי וקליל ולא כבד. אני זוכרת אפילו שאמרתי את המשפט: איזה יופי! אין בזה הרבה פינות ויהיה קל לתפור! מה?? פונט מעוגל כמובן קשה יותר לתפירה ומצריך שליטה מסוימת במיומנות סינון קללות ושטף גסויות. נסו ותהנו.

בשלב הבא גוזרים את האותיות לשבלונות, מבינים שלא צריך לגזור 4 פעמים "ש", מספיק אות אחת מכל סוג..

מעתיקים לפליזלין (לצד הלא דביק).








מגהצים את הפליזלין המשורבט על הבד.

ואז כותבים שוב את כל האותיות רק הפוך ובצפיפות, כי כבר גזרת את הבד, לשלב הזה מומלץ להשתמש כמוני בטוש בצבע שונה.
(-:








גוזרים את האותיות ומחברים בסיכות ברווחים הרצויים (וכן, בהתחלה חשבתי שניצחתי את המערכת כי לפיקה כבר יש גריד קווים אז כל כך פשוט לסדר עליו את המילים. ולא, זה לא באמת עובד ככה..)

בשלב הזה עוד היה מרוצה מהשילוב של הבדים (-:

אני מצאתי שקל יותר לחזק בסיכות שורה אחת, לתפור ולחזק את הבאה, אחרת כל הסיכות מתחילות ליפול (אבל זו אני, אני די בטוחה שזה לא אמור לקרות..)




את סרט האלכסון, הפיל הלבן שלי, התחלתי מההדרכה הזו וסיימתי עם ההדרכה הפשוטה יותר כאן. יש לי כמה תמונות של פינות השמיכה אבל הן ממש לא לחולי לב ונשים בהריון ומי יודע מי קורא את ההדרכה הזו?





כאן הבנתי כבר שהבד של האותיות באמת מאוד יפה ובשילוב עם הפונט המקסים שבחרתי הוא מצליח ליצור שילוב בלתי קריא לחלוטין. ובגלל זה אני אגלה לכ-ו-ל-ם מה כתוב:

לשחות, להשתולל, לבנות ארמון, לאכול, להמרח, ושוב...

5 היסודות של הבילוי בים, לפחות אצל הזן האשכנזי ביותר (האמת שה"להמרח" וה"לאכול" באמת תופסים מקום מכובד יותר אצלנו הלבנבנים והשמנמנים אבל לא רציתי להכניס את הילדים ל"קומפלקסים").


מצא את ההבדלים (-: אולי רק קצת בתאורה, לא?

יום יבוא ויהיו לי ילדים שרובצים על שמיכה בלי לקמט אותה בתאורה מושלמת, ולא צריכים שיזרקו להם צעצוע לדקת צילום.. טוב, אולי גם השמיכה יצאה קצת שונה. נקרא לזה אינטרפטציה אישית ונסגור עניין.






וכמה היא אוהבת את השמיכה החדשה! וגם את העובדה שאח שלה הסכים לתת לה את הדרקון, אבל בעיקר את השמיכה החדשה. גם זה נקרא אינטרפטציה אישית..






ליל מנוחה ונשיקות,
בעיקר פורמת

2 תגובות:

  1. איזה יופי של בלוג. מושקע וחמוד. ובעיקר נשי...
    אבל סבבה.

    גם לי יש בלוג-http://isocia2.com/humur/

    תיהני ותשלחי גם לבעלך שיקרא ויהנה ואולי אפילו...תגיבו

    השבמחק
  2. אני גם ממש נהניתי מהנשיות השופעת פה. כל התיאורים של הבדים והמזונות חמודים לאללה

    השבמחק