יום שלישי, 27 ביולי 2010

כאן גרים צדיקים

1. אחי ואשתו הצדקת עברו למעונם החדש והרחוק.
2. דנה ישראלי פרסמה רשומה מדהימה עם בתים קטנים.

וכך הדברים התגלגלו..
רציתי להכין להם משהו. אני לא באמת מכירה את טעמם המשותף (ז"ת את הטעם שלה וכמה הוא מטיל וטו) ומכיון שכאמור הם פנו לדרך צדקת יותר פחדתי להכין משהו שלא יוכלו להשתמש בו. עוד יתברר שגם לספריי דבק צריך הכשר (-:

את הבתים המתוקים הייתי חייבת לנסות לעשות בעצמי, אז הכנסתי אותם לרשימה. זה יכל היה לקחת עוד שנה שנתיים אלמלא קיבלתי משלוח מ"כלבו יונה" ביבנה ובו בין היתר גם ספריי דבק ואת אחד מהבתים (בורסיה קטנה יותר ועם ארובה. כזו שתקועה בדיוק באמצע.)





זה הבית בו התאהבתי.















החלטתי לנסות, בצבעי קונצנזוס.






ויתרתי על רקע בטורקיז חזק עם גג אדום ונקודות לבנות.. פניתי לתכלת (במציאות עדין יותר) וגג פרחוני. לא הייתי בטוחה עד כמה אחי יתלהב מחיות קטנות - למרות שלדעתי איזה במבי שילחך את סרט הכותנה הירוק היה הולם את המעמד.



זו היתה הפעם הראשונה שהשתמשתי בספריי דבק ועיני נפקחו (וגם נחיריי), תענוג.

כמו שאפשר לראות יש לי עוד הרבה מה ללמוד על השימוש בו. סרט הסאטן הורוד-עז שמסביב לארובה נועד כמובן להסתיר את הגזירה המבישה שערכתי סביב לארובה (זו שכאמור תקועה בדיוק באמצע של הצד..).

והכי כייף היה לרקום על נייר! מהרקמה אני מרוצה (-:







ולא, זו לא בדיחה משפחתית .. הם החליפו את השם ל"צדיקוב" שיש לו איזשהוא שורש רחוק בעברנו ההיסטורי.

האמת, תפור עליהם.

שיהיה להם רק אושר וטוב!


ליל מנוחה

בעיקר פורמת

2 תגובות:

  1. פעם ראשונה פה ובטוח אשאר. מזל שהסברת הייתי בטוחה שהצדיקוב הוא סוג של בדיחה פרטית שלך.אם הם לא רוצים אני מוכנה לקבל!

    השבמחק
  2. תודה! כייף שבאת (-: אני מניחה שהם יתלו את זה בסוף, רגע לפני שאני אגיע לבקר שוב..

    השבמחק